Ik had ooit een cursus
Ik had ooit een cursus one by one gedaan bij jullie. Helaas niet veel ermee kunnen doen, maar ik wil het weet oppakken. Ik heb daarom een nieuw starterskit one by one besteld bij jullie. Had gebeld en gevraagd aan een medewerker of ik ook het informatie boekje erbij kon krijgen, ze gaf me aan dat ik het op de mail moest zetten. Dat heb ik ook gedaan, daarna een mail terug gekregen dat ik 35 euro ervoor moest betalen. Ik had daarna gebeld, om uit te leggen dat ik eerder al een cursus bij jullie heb afgenomen, en ik het wilde oppakken. Ze gaf aan dat ik moest betalen, waarop ik zei dat het duur vondt. Ze maakte ook nog een vergelijken als je naar de bakker gaat kan de dag erna ook niet vragen of je je brood gratis krijgt. Ik hoef het boekje niet, dus niet denken dat ik dit nu stuur om “gratis” iets te ontvangen van jullie. Maar mw die mij aan de lijn had mag wel wat proffesioneler haar werk doen. Voor de rest ben ik super tevreden met jullie producten, anders had ik me one by one starters kit niet bij jullie besteld.