Slechte klantenservice. Ik kwam met
Slechte klantenservice. Ik kwam met een klacht. Het slechtste wat een klantenservice kan doen is in de verdediging gaan en dat gebeurde. Iemand met een klacht wil gehoord worden, wil een oplossing, een oplossing voor de toekomst en wellicht excuses. Ze willen zeker geen ‘ja maar’