DNA
Jeg er fornøyd med alle treffa jeg har fått.Jeg får opp meg selv som eneggede tvilling,men det er meg det også.Jeg sendte DNA for noen år tilbake,men laget ikke slekttre,og da jeg skiftet emailadresse sluttet det å komme treff.Prøvde uten hell å få ordnet det.Tok derfor nytt DNA i høst i høst.Min tidligere email var:perdy.lillerovde@mimer.no og min nåværende er:perdylill@gmail.com
Mvh Perdy Lillerovde