כרגיל מצוינת, פעם ראשונה שנעזרתי במשלוח. הגיע מצוין
about 3 years ago
0
0
Szahavi
אתר נוח, מגיע מהר. הזמנתי
אתר נוח, מגיע מהר. הזמנתי מהאתר פעמיים ובשתי הפעמים הגיע לי אותה דוגמית. היה נחמד לקבל דוגמית אחרת בקניה השניה.
about 3 years ago
0
0
Kashyo75
האתר נגיש ונוח לשימוש והשירות
האתר נגיש ונוח לשימוש והשירות מהיר.
about 3 years ago
0
0
Rivkafriedman1
חויה של רעננות לפנים
חויה של רעננות לפנים
about 3 years ago
0
0
רונית ב.
הכל מעולה ונוח כולל משלוח
הכל מעולה ונוח כולל משלוח ועדכונים מרגע קליטת ההזמנה ועד האספקה.
הייתי שמחה אם הייתם עוברים לפית משאבה כי אני מעבירה את הקרמים לצנצנות שרכשתי עם משאבה וכל ההתעסקות הזו פחות נעימה/נוחה. תודה☺️