Jag testade Hormones & Me
Jag testade Hormones & Me för att jag fått symptom på förklimakteriet och redan dag 3 kände jag skillnad.
Jag sover bra igen och det var egentligen det som var det viktigaste, men har inte heller ömma bröst eller ”mensvärk” (fast jag inte har mens).
Jag är sval på natten och vaknar inte upp flera gånger.
Är väldigt tacksam och kommer köpa fler nu efter första månanden.