De klantenservice is snel met
De klantenservice is snel met reageren en doet er alles aan om te helpen en ondersteunen. De contacten waren snel, begripvol en vriendelijk. Ik had een probleem met mijn subscription waardoor ik niets kon wijzigen. Het leek even spannend te worden, waardoor de producten toch dreigde uitgestuurd te worden. Ze hebben mij kunnen helpen door de order te cancelen en opnieuw te plaatsen met de juiste artikelen. Heel fijn!