De verzending is super snel en de producten zijn echt kei fijn! Ik ben helemaal om en mede dankzij jullie producten, ben ik al 7,8 kg kwijt in slechts 43 dagen!
6 days ago
0
0
Mariska V.
Altijd netjes geleverd en verpakt,
Altijd netjes geleverd en verpakt, met veel zorg dat is er altijd aan af te zien.