Happy healthy!
Ik vind het reserveringssysteem perfect werken, zo weet je of er plek is en ben je er van gegarandeerd dat men zich aan de Covid regels houdt. Daarnaast wordt hier door het personeel ook op een prettige manier op gecontroleerd. Daarnaast vind ik de het enthausiasme, de aanspreekbaarheid en mate van bereidheid om te helpen van de werknemers super. Dat zorgt er voor dat je je welkom voelt en dat je ook "durft te vragen"!