Prima plek om te sporten
Goede apparatuur, nu in de coronatijd superschoon en het reserveringssysteem werkt perfect. Alleen het elkaar helpen bij een oefening, in deze coronatijd is wat lastig. Ook als je uit èèn huishouden komt wordt je aangesproken op de 1,5 meter en dat vind ik niet terrecht.