Άψογο και το προϊόν και το κατάστημα. Όλα κύλησαν ομαλά από την παραγγελία μέχρι και την παράδοση. Για άλλη μια φορά ο Κωτσόβολος έδειξε την αξία του.
over 5 years ago
0
0
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Μ.
Όλα άψογα.
Όλα άψογα.
over 5 years ago
0
0
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Γ.
Electrolux πλυντήριο - στεγνωτήριο
Άψογο
over 5 years ago
0
0
PAVLOS K.
Συνεπεια & Οργανωση
Ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος απο το support της εταιρειας, το οποιο εχει τυχει να το εχω δοκιμασει αρκετες φορες.Οσον αφορα το shipping δεν ειχα ποτε προβλημα!