Hyvä ja nopea toimitus ja palvelu. Laskulla maksaminen on hyvä lisä, vaikka maksaisikin kerralla pois koko summan. Saa tuotteet kotiin ennen maksua ja voi rauhassa tutkailla.
9 months ago
0
0
Kaisa N.
Hyvä ja asiallinen asiakaspalvelu
Hyvä ja asiallinen asiakaspalvelu
9 months ago
0
0
Marko S.
Hyvä valikoima ja nopea toimitus!
Hyvä valikoima ja nopea toimitus! Luotettava firma. Aion jatkaa asiakkaana.
9 months ago
0
0
Tero P.
Verkkokauppa toimi juuri niinkuin pitääkin.
Verkkokauppa toimi juuri niinkuin pitääkin. Sujuvasti ja nopeasti.