Servicen är bra, tar lite lång tid att få beställningen
about 1 year ago
0
0
stella b.
Älskar allt med relode. Snygga
Älskar allt med relode. Snygga och bekväma kläder och dessutom till ett väldigt rimligt pris. Absolut bästa träningskläderna på marknaden enligt mig!! Alltid n:u00f6:jd! GRYMT!
about 1 year ago
0
0
Nelly h.
Det har alltid liiite lång
Det har alltid liiite lång tid f:u00f6:r mina relode grejer att komma, men det är alltid alltid värt det!!
about 1 year ago
0
0
Annelie T.
Enkelt att beställa , gick
Enkelt att beställa , gick relativt fort att få hem . Direkt i postlådan .