Odd Molly-NO

Odd Molly-NO

4.5
Based on 201 reviews
Powered by
Anne N.

Har levert et solid produkt,

Har levert et solid produkt, jeg vil vurdere å kjøpe flere for å se om kvaliteten er gjennomgående
0
0
Monica A.

Har aldri hatt noen problemer.

Har aldri hatt noen problemer. Rask levering. Fine produkter!
0
0
Anita E.

Rask levering😊

Rask levering😊
0
0
Guro K.

Flott merke!

Flott merke!
0
0
Fozia A.

Det eneste jeg har å

Det eneste jeg har å si at jeg er en kjempe fornøyd kunde som takker for deres fine klær. Både når det gjelder kvalitet og designer. Mannen min mener de er for dyre men da sier jeg at det er verdt det. Har vasket mange av kjolene mine og like fine. Jeg elsker Odd molly og skryter og ikke minst reklamerer klærne deres. Alle vet at hvergang jeg har på meg noe nytt så blir det automatisk åja sikkert fra Odd molly😂 har bestilt klær på over flere 1000kr og det angrer jeg ikke på. Jeg selv er veldig kresen dame som liker å ha på seg noe lekkert. Da har det bare passet meg Odd molly. Takk 💜
0
0
load more
spam
cancel