מעולה. האתר נוח וידידותי וכשהייתי צריכה החלפה קיבלתי מענה מהיר ממש ואדיב!
almost 3 years ago
0
0
אורלי ש.
בסה"כ יש לכם נעליים די
בסה"כ יש לכם נעליים די איכותיות ברמת גימור מעולה שמחזיקות מעמד לאורך זמן לא מבוטל יש לציין שאני קליינטית הכי נאמנה למותג בי יוניק ולא מחליפה אתכם באף מיתג אחר תמשיכו באותו קו לייצר נעליים איכותיות לרווחתנו הנשים.