Pen kjole, fin i fasongen. Behagelig stoff.
Normal i størrelse.
about 5 years ago
0
0
Ariana M.
Jakke
Kjempe fin
about 5 years ago
0
0
Linda S.
Kjempe fornøyd
Jeg elsker denne anorakken. Kjempefin farge, utrolig god å ha på seg og normal i størrelsen. Gleder meg til å bruke den utover våren nå. Den er helt nydelig 😍
about 5 years ago
0
0
Siw H.
Floyd
Dette har virkelig blitt min yndlings butikk, så mye fint🤩