Het was een vlotte afhandeling van de aankoop. En ook de levering verliep goed, doordat je via mail op de hoogte gehouden wordt van de dag en tijdstip.
about 2 years ago
0
0
Steffi V.
Top
Top
over 2 years ago
0
0
Shirley D.
Goed, netjes en snel
Goed, netjes en snel
over 2 years ago
0
0
Jos K.
Super fijn materiaal ideaal! Echter
Super fijn materiaal ideaal!
Echter jammer dat de slaapzak tot 6mnd niet 4-seizoenen is
over 2 years ago
0
0
Eveline S.
Verzending is snel, zoals vermeld
Verzending is snel, zoals vermeld op de site.
Goede en degelijke producten.