Ăver lag en bra sida,
Ăver lag en bra sida, bra produkter och bra priser. DĂ€remot kĂ€nns det lite knepigt med minsta köpesumma, med argumentet att det Ă€r âbĂ€ttre att handla allt pĂ„ en gĂ„ng, för att hĂ„lla nere pĂ„ leveransernaâ. Hur hĂ„ller man nere leveranserna och Ă€r mer âgrönaâ nĂ€r man sedan Ă€ndĂ„ delar upp en order i flera delar och skickar mĂ„nga och stora kartonger med 1-2 smĂ„ grejer i vardera? Lite lustigt.. men i övrigt - nöjd kund!