שירות לקוחות מהמם, הזמנו בטעות מידה לא נכונה ותוך שעה מביצוע ההזמנה המידה תוקנה. המשלוח הגיע מאוד מהר
איכות הבגדים טובה, בדים נעימים, מידות תואמות גיל. הילדים מאוד אוהבים
over 1 year ago
0
0
עדן א.
Wowww
הכל מושלם! בד איכותי ונעים.
over 1 year ago
0
0
סיון א.
חווית הקניה מעולה אבל אני
חווית הקניה מעולה אבל אני לא מצליחה להשיג אתכם טלפונית כדי לעדכן משהו לגבי ההזמנה
0507201655 סיון