nogili.com/he

nogili.com/he

5
Based on 152 reviews
Powered by
אסתר ק.

קיבלתי שירות מעולה ממאיה. הדבר

קיבלתי שירות מעולה ממאיה. הדבר היחיד שלא עבד זה כתיבת הברכה שלא נקלטה בזמן ההזמנה. אם לא הייתי שואלת, לא היתה נשלחת אסתר
0
0
עינב ה.

יופי של שמיכה. נקווה שתעבור

יופי של שמיכה. נקווה שתעבור את מבחן הילד
0
0
Ella A.

טיפול בהזמנה - לקח שבוע

לקח שבוע לטפל בהזמנה. זה משהו שאולי צריך ליידע את הקונים במקרה וחשוב להם לתזמן את המתנה.
0
0
___

חוסר בברכה

היי, ההזמנה הגיעה מהר והגיעה יפה וארוז היטב כך שכלום לא נפגם בדרך והשליח היה אחלה אבל כתבנו ברכה מושקעת והיא לא הייתה מצורפת
0
0
כרמל ק.

הגיע מוצר שלא הזמנתי וביום העסקים האחרון

הגיע מוצר שלא הזמנתי וביום העסקים האחרון
0
0
load more
spam
cancel