nogili.com/he
Go to Site
5
Based on
152
reviews
Powered by
אסתר ק.
קיבלתי שירות מעולה ממאיה. הדבר
קיבלתי שירות מעולה ממאיה. הדבר היחיד שלא עבד זה כתיבת הברכה שלא נקלטה בזמן ההזמנה. אם לא הייתי שואלת, לא היתה נשלחת אסתר
almost 4 years ago
0
0
עינב ה.
יופי של שמיכה. נקווה שתעבור
יופי של שמיכה. נקווה שתעבור את מבחן הילד
almost 4 years ago
0
0
Ella A.
טיפול בהזמנה - לקח שבוע
לקח שבוע לטפל בהזמנה. זה משהו שאולי צריך ליידע את הקונים במקרה וחשוב להם לתזמן את המתנה.
almost 2 years ago
0
0
___
חוסר בברכה
היי, ההזמנה הגיעה מהר והגיעה יפה וארוז היטב כך שכלום לא נפגם בדרך והשליח היה אחלה אבל כתבנו ברכה מושקעת והיא לא הייתה מצורפת
almost 4 years ago
0
0
כרמל ק.
הגיע מוצר שלא הזמנתי וביום העסקים האחרון
הגיע מוצר שלא הזמנתי וביום העסקים האחרון
almost 4 years ago
0
0
load more
spam
cancel