Jammer dat je zelf de retour zending naar Duitsland moet betalen.
almost 2 years ago
0
0
Peter M.
Mooie lijn van producten, niet
Mooie lijn van producten, niet altijd even practisch, maar wel altijd duur!
almost 2 years ago
0
0
Scott L.
Toen er een onderdeel niet
Toen er een onderdeel niet goed functioneerde werd er adequaat gereageerd en krijg ik het vervangende onderdeel binnen 7 werkdagen op mijn deurmat. Nu ben ik alleen nog aan het wachten op het vervangende onderdeel voor mijn imperiaal voor de Ford F250 uit 2017.