Altijd een goede service van Eddna. Mooi verpakt en mooie aanbiedingen van prachtige garen. Ik bestel veel bij Eddna. Ook is het ook best snel bezorgd in Nederland.
9 months ago
0
0
Grietje G.
Heel positief vlotte levering en
Heel positief vlotte levering en goed verpakt
9 months ago
0
0
Anita V.
Goed en keurig verpakt, het
Goed en keurig verpakt, het begon met feestje!
9 months ago
0
0
Annemieke F.
Eerste bestelling bij Eddna was positief
Snelle levering, fijne wol om mee te werken
9 months ago
0
0
Marian M.
Jullie service is geweldig. Ik
Jullie service is geweldig. Ik kwam een keer iets te kort,en er werd alle moeite gedaan ,om het zelfde verfbad te sturen!!!