Bra utbud, okej priser. Haft lite problem med hemleveranserna bara (Airmee),
Det ger lite minus i kanten...
over 1 year ago
0
0
Monia M.
Leveransen gick super snabbt
Leveransen gick super snabbt
over 1 year ago
0
0
Linda L.
Mycket nöjd med produkter och
Mycket nöjd med produkter och utbud!
over 1 year ago
0
0
Madeleine
Snabb leverans och det uppskattas
Snabb leverans och det uppskattas ju alltid👌😊
Väldigt vänliga både i mail och telefon🤗
Otroligt duktiga på att lösa "problem" och jag som kund blir ju väldigt nöjd då och återkommer👌😊🤗