Köpte nyligen ett flexikoppel av
Köpte nyligen ett flexikoppel av Zoo "kanonbra" tycker både Diesel och jag och vi köper nog ett likadant till, det var ett bra pris. Det gick smidigt och bra med leveransen. Diesel och jag återkommer till Zoo på er hemsida. Vi har inget att klaga på. Nu måste jag ut med vovven. Vi återkommer.
"Ha de"😎😎