Het poststuk waar mijn labels
Het poststuk waar mijn labels in zaten was bij de bezorging vermist geraakt. Zonder gezeur of extra kostenwerden de labels opnieuw geproduceerd en verstuurd.
Dat vind ik top service. En de labels zijn ook nog eens heel erg goed gelukt.